خرید کولرگازی گری در اهواز با بهترین قیمت

اگر قصد خرید کولر گازی گری در اهواز را دارید و با جستجوی عبارت های مرتبط به این صفحه آمده اید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. در این مطلب علاوه بر توضیح در باره این کولر ها، یک مرکز معتبر فروش کولر گری در اهواز را به شما معرفی می کنیم.

آشنایی با کولر گازی گری

بدون شک شرکت گری (GREE) یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین برندهای تولید کننده کولر گازی در جهان است. این شرکت با بهره‌گیری از تخصص و تکنولوژی‌های روز دنیا، در کشور چین آغاز به کار کرده است. هم اکنون شرکت گری بعنوان شرکتی چند ملیتی، با توان تولید بیش از 27 میلیون دستگاه تهویه مطبوع خانگی و 2 میلیون دستگاه تهویه مطبوع تجاری در سال، جایگاه ویژه ای در بازارهای جهانی یافته است. تست کولرهای گازی گری در مجهز ترین مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی انجام می شود.

خرید کولر گازی گری در اهواز به صورت اصل

خرید کولر گازی گری در اهواز به واسطه کیفیت و کارایی بالای این برند افزایش قابل توجهی داشته است. اما این محبوبیت، سودجویان را به تولید نمونه‌های تقلبی و بی‌کیفیت واداشته است. در این جا به شما خواهیم گفت که چگونه کولر گازی گری اصل را از نمونه‌های تقلبی تشخیص دهید.

خرید کولرگازی گری در اهواز از فروشگاه‌های مجاز

اولین قدم برای خرید کولر گازی گری در اهواز، مراجعه به فروشگاه‌های معتبر و مجاز است. این فروشگاه‌ها، محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌کنند و خیال شما را از بابت اصالت کالا آسوده می‌کنند.

بررسی مدل کولر

کولر گازی‌های گری در سری‌های مختلفی مانند بورا، لومو، اکسنت، آی کول، کیو تو ماتیک و … تولید می‌شوند. قبل از خرید کولرگازی گری در اهواز، نام سری مورد نظر را از فروشنده بپرسید و آن را در وب‌سایت رسمی برند گری جستجو کنید. اگر مدل مورد نظر در وب‌سایت گری موجود بود، می‌توانید با اطمینان خاطر آن را خریداری کنید.

توجه به لوگوی GREE

لوگوی GREE یکی از بارزترین نشانه‌های اصالت کولر گازی است. در اکثر مدل‌ها، به غیر از سری‌های S۴matic ، ۳۶۰۰۰ نئو و اکسنت، لوگوی GREE در وسط شبکه پنل بیرونی حک شده است.

بررسی محل تولید

کولرهای گازی گری در چین تولید می‌شوند. عبارت “Made In China” باید روی بدنه کولر درج شده باشد. وجود عبارت “Made In U.S.A”نشان‌دهنده تقلبی بودن کولر است.

مزایای خرید کولر گری در اهواز

برخی از مزایای خرید کولر گری در اهواز عبارتند از:

  • مصرف بهینه انرژی
  • قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش
  • مناسب برای انواع شرایط آب و هوایی
  • قدرت بالا در پرتاب باد
  • امکان پرتاب باد سه بعدی
  • طراحی زیبا و مدرن
  • بدنه ضد زنگ
  • مجهز به سیستم رطوبت ‌گیر برای از بین بردن رطوبت و خشک کردن محیط
  • دارای انواع فیلترهای تصفیه ‌ای، فیلتر ضد حساسیت، فیلتر یون ضد بو و فیلترهای آنتی باکتریال
  • مجهز به سیستم بی‌سیم کنترل از راه دور
  • تایمر قدرتمند و …

خرید کولر گری در اهواز از فروشگاه سرماتک

فروشگاه سرماتک یکی از معتبرترین فروشگاه های فروش کولر گازی در اهواز است. این فروشگاه انواع کولر گازی های گری را با گارانتی معتبر و قیمت مناسب به فروش می رساند. برای خرید کولرگازی گری در اهواز از فروشگاه سرماتک، می توانید به صورت حضوری یا آنلاین اقدام کنید. شما می توانید با خیالی آسوده خرید کولر گری در اهواز را از این فروشگاه انجام دهید و یک کالای اصل با گارانتی معتبر تحویل بگیرید.

آواتار موبایل
Main Menu x